یادمان نرود.......



نظرات شما عزیزان:

همون بیچاره.
ساعت19:13---23 فروردين 1394
ای کاش میدونست حاضر بودم دنیام نباشه ولی اون باشه...هنوز امید در سینه دارم اگر نداشتم تا حالا مرده بودم.میدونی یعنی چی!یعنی تنها امید دهنده از جانب خدا برای زندگی کردنم تویی...تو...تو رابه خدا قسم از زندگی کردن مایوسم نکن.خ.م.ب.به خدا دوستت دارم, میفهمی...؟؟؟

ج
ساعت19:45---16 بهمن 1393
اهای بیچاره یعنی انقد عاشقش بودی؟؟؟

بیچاره...
ساعت18:22---12 بهمن 1393
خانم م.ب ای کاش میدونستی با من چه کردی،خانه خرابم کردی...

دلشکسته
ساعت18:43---6 بهمن 1393
خانم ها فقط دل شکستن بلدن وبس...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 25 دی 1393 ا 23:19 نويسنده : ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.